זקוקים לשינוי בקריירה? מתלבטים אם זה הזמן לעזוב מקום עבודה? התחלתם לחפש והחיפוש תקוע? שולחים קורות חיים ולא מקבלים שום תגובה? מקבלים שוב ושוב תשובות שליליות לאחר ראיונות עבודה? זה בדיוק הזמן לתאם פגישת יעוץ!
לפרטים נוספים על פגישת היעוץ לחיפוש עבודה: כתיבת קו”ח, סימולציה של ראיון עבודה, שדרוג פרופיל לינקדאין, תכנון קריירה וכמובן גם לתיאום, צרו קשר:
054-7380310 | maya.bouhnik@gmail.com
– כתיבה, בדיקה ושדרוג קורות חיים
– התאמת קורות חיים למשרה ספציפית
– פניה נכונה למשרות הנכונות
– סימולציית הכנה לראיון עבודה אישיותי ממוקדת תפקיד
– תכנון נכון של קריירה
– מיתוג נכון ברשתות חברתיות
– חיפוש עבודה באמצעות לינקדאין
– טיפים להצלחה בראיונות עבודה
– טיפים וכלים להרחבת שיטות חיפוש העבודה
– אסטרטגיות חיפוש עבודה לבכירים
– עבודה יעילה יותר עם חברות השמה
– משא ומתן על חוזים והצעות שכר
6 תגובות. השאירו תגובה חדשה
הי,
הדרך שלי (בתור מתכנת בתעשייה) להתמודד עם העומס הזה היא לעקוף את הבעייה, כלומר במקום קו"ח להשקיע באופן שוטף – גם כשיש עבודה – בדברים הבאים:
רשת חזקה של חברים שעבדתי אתם בעבר ומכירים את היכולות שלי, ומיודדים עם מעסיקים פוטנציאליים.
פיתוח עצמאי של פרויקטים והעלאתם לאוויר כדי שאנשים יוכלו להשתמש בהם.
עוד רעיונות שראיתי אנשים שעושים (למרות שלי אין):
יש כאלה שמחזיקים בלוג מצליח/מעניין/מקצועי במיוחד
יש כאלה שהפרופיל שלהם ב StackOverflow ממוקד וראוי להערכה, כך שזה יוצר להם שם מקצועי בקהילה.
גם הבלוג שלך, אגב, הוא דרך מעולה לגייס לקוחות.
בתחושה שלי מהתעשייה – קו"ח הם פשוט הדרך הכי קשה למצוא עבודה.
ינון
ינון, אתה בהחלט פועל בדרכים הנכונות… :). אגב, אם דווקא היית בצד השני והיית צריך לגייס עובד/ת- מה היית עושה?
את רוצה לדעת את האמת, האמת פשוטה רוב המגייסות הן מטומטמות (לא כולן ) תרתי משמע ויסלחו לי על הביטוי והאמת. הן לא מבינות את התפקיד המתבקש ולא מבינות בתוכן המשרה. אני יכול לתת לך אלף ואחת דוגמאות בנושא ממגוון חברות ההשמה והגיוס. אני מבין אותן שלפעמים זו משרה זמנית וזה לא מה שהם למדו בתואר האקדמי ולפעמים גם לא איכפת להן להתעמק על מנת להבין ולהעשיר את הידע בתחום. אבל זה פוגע בכלל שרשרת הגיוס.
את כותבת מצויין 🙂
תודה רבה, צביקה! 🙂
הי מאיה,
קצת באיחור – אבל לשאלתך, בצד המגייס החיים די קלים.
הכי טוב ללכת לסמינרים או כנסים מקצועיים בתוך עולם התוכן, לדבר עם האנשים, להבין מה עושה כל אחד, ולתת הצעה אטרקטיבית לאנשים המעניינים.
דרך נוספת פופולרית היא שימוש במכרים. להתקשר לחברים ולברר אם מישהו מכיר וממליץ על מישהו שמחפש עבודה כמעט תמיד יביא תוצאות טובות.
ולסיום אפשר לפעול גם בצורה אקטיבית בשוטף ולתת באופן קבוע תנאים משודרגים כך שתמיד אנשים ירצו לעבוד אצלך. גוגל הם כמובן דוגמא קלאסית, אבל זה עובד גם לעסקים קטנים. יש לי מכר שמנהל עסק של אחסון שרתים וירטואלים (http://www.hetz.biz/). בזכות הבלוג המצליח שלו ופעילות ענפה בקהילת הקוד הפתוח, העובדים פשוט מוצאים אותו כך שהגיוס הרבה יותר פשוט.
ינון