אז למה זה שוב קרה לכם? למה לא קידמו אתכם? למה קידמו דווקא את ההוא או את ההיא? מה יש להם שאין לכם?
אז איך כל זה בא לידי ביטוי בשטח במקומות העבודה?
יש הרבה צעדים שכדאי לכם לבצע, אבל הנה 8 שאתם יכולים להתחיל איתם כבר מהיום:
נ.ב.
מספר שעות לאחר סיום כתיבת הפוסט הזה נתקלתי בתוצאות מחקר שבוצע בחברת גוגל ובדק מה הכישורים שמאפיינים מנהל “גוגלי” טוב. הנה התוצאות, קראו והשוו עם מה שכתבתי פה למעלה…
– מנהל טוב הוא מאמן/מדריך טוב
– מנהל טוב מבזר סמכויות
– מנהל טוב מתעניין ברווחת העובדים שלו, מראה איכפתיות
– מנהל טוב הוא מוכוון תוצאות ופרודוקטיבי
– מנהל טוב הוא בעל יכולות תקשורת- מקשיב ומשתף במידע
– מנהל טוב דואג לפיתוח הקריירה של עובדיו
– למנהל טוב יש אסטרטגיה/חזון ברורים בנוגע לצוות שלו
– מנהל טוב הוא אדם שיודע לקחת החלטות
– מנהל טוב משתף פעולה עם ממשקים חוצי חברה

זקוקים לשינוי בקריירה? מתלבטים אם זה הזמן לעזוב מקום עבודה? התחלתם לחפש והחיפוש תקוע? שולחים קורות חיים ולא מקבלים שום תגובה? מקבלים שוב ושוב תשובות שליליות לאחר ראיונות עבודה? זה בדיוק הזמן לתאם פגישת יעוץ!
לפרטים נוספים על פגישת היעוץ לחיפוש עבודה: כתיבת קו”ח, סימולציה של ראיון עבודה, שדרוג פרופיל לינקדאין, תכנון קריירה וכמובן גם לתיאום, צרו קשר:
054-7380310 | maya.bouhnik@gmail.com
– כתיבה, בדיקה ושדרוג קורות חיים
– התאמת קורות חיים למשרה ספציפית
– פניה נכונה למשרות הנכונות
– סימולציית הכנה לראיון עבודה אישיותי ממוקדת תפקיד
– תכנון נכון של קריירה
– מיתוג נכון ברשתות חברתיות
– חיפוש עבודה באמצעות לינקדאין
– טיפים להצלחה בראיונות עבודה
– טיפים וכלים להרחבת שיטות חיפוש העבודה
– אסטרטגיות חיפוש עבודה לבכירים
– עבודה יעילה יותר עם חברות השמה
– משא ומתן על חוזים והצעות שכר