אז הנה לכם התופעה המוזרה:
המסקנה הזו נכונה מאוד גם לתהליכי חיפוש עבודה… אני נתקלת בלי סוף בקורות חיים שאיפשהו מופיעה בהם “רשימת מכולת” של כישורים. מכירים את זה? “יחסי אנוש טובים, ראייה מערכתית, עבודת צוות, למידה עצמית, מוטיבציה גבוהה, יסודיות, אחריות, דייקנות, ירידה לפרטים ו……..” ערימות של סופרלטיבים ולא נעים להגיד- של קלישאות.
כל זה נכון גם לראיונות עבודה:
זקוקים לשינוי בקריירה? מתלבטים אם זה הזמן לעזוב מקום עבודה? התחלתם לחפש והחיפוש תקוע? שולחים קורות חיים ולא מקבלים שום תגובה? מקבלים שוב ושוב תשובות שליליות לאחר ראיונות עבודה? זה בדיוק הזמן לתאם פגישת יעוץ!
לפרטים נוספים על פגישת היעוץ לחיפוש עבודה: כתיבת קו”ח, סימולציה של ראיון עבודה, שדרוג פרופיל לינקדאין, תכנון קריירה וכמובן גם לתיאום, צרו קשר:
054-7380310 | maya.bouhnik@gmail.com
– כתיבה, בדיקה ושדרוג קורות חיים
– התאמת קורות חיים למשרה ספציפית
– פניה נכונה למשרות הנכונות
– סימולציית הכנה לראיון עבודה אישיותי ממוקדת תפקיד
– תכנון נכון של קריירה
– מיתוג נכון ברשתות חברתיות
– חיפוש עבודה באמצעות לינקדאין
– טיפים להצלחה בראיונות עבודה
– טיפים וכלים להרחבת שיטות חיפוש העבודה
– אסטרטגיות חיפוש עבודה לבכירים
– עבודה יעילה יותר עם חברות השמה
– משא ומתן על חוזים והצעות שכר