זקוקים לשינוי בקריירה? מתלבטים אם זה הזמן לעזוב מקום עבודה? התחלתם לחפש והחיפוש תקוע? שולחים קורות חיים ולא מקבלים שום תגובה? מקבלים שוב ושוב תשובות שליליות לאחר ראיונות עבודה? זה בדיוק הזמן לתאם פגישת יעוץ!
לפרטים נוספים על פגישת היעוץ לחיפוש עבודה: כתיבת קו”ח, סימולציה של ראיון עבודה, שדרוג פרופיל לינקדאין, תכנון קריירה וכמובן גם לתיאום, צרו קשר:
054-7380310 | maya.bouhnik@gmail.com
– כתיבה, בדיקה ושדרוג קורות חיים
– התאמת קורות חיים למשרה ספציפית
– פניה נכונה למשרות הנכונות
– סימולציית הכנה לראיון עבודה אישיותי ממוקדת תפקיד
– תכנון נכון של קריירה
– מיתוג נכון ברשתות חברתיות
– חיפוש עבודה באמצעות לינקדאין
– טיפים להצלחה בראיונות עבודה
– טיפים וכלים להרחבת שיטות חיפוש העבודה
– אסטרטגיות חיפוש עבודה לבכירים
– עבודה יעילה יותר עם חברות השמה
– משא ומתן על חוזים והצעות שכר
9 תגובות. השאירו תגובה חדשה
וואו,איזה מוכרת לא שירותית בעליל…
הייתה תקופה שעבדתי במכירות של סלוני יוקרה (בוגר הנדסה יש לציין)
דווקה נשים לבד היו בוחרות סלון במהירות, ואילו כאשר היו כמה חברות , אז לי היה ממש קשה למכור !
ובכל זאת הייתי ג'נטלמן עד הסוף
עם המון סבלנות וסובלנות :))
יפה, צריך לשלוח את המוכרת הזאת לחפיפה מקצועית אצלך…
והכי מעניין- מסתבר שהיא עובדת שם שנים (עשיתי בירור קצר מסקרנות…).
כנראה שאין להם ברשת הזו "קונים סמויים" שעושים מידי פעם סימולציות בקרה על המוכרים…
מאיה,אני קורא בשקיקה את הכתוב!!! פשוט יש לך את היכולת לגעת בדברים הכי אמיתיים,שוב ושוב בכל כתבה.
תענוג!!!
תודה
שי
היי שי, תודה רבה רבה!!! כל כך שמחה לשמוע! 🙂
כמו תמיד תובנות מדויקות ומועילות. תודה מאיה!
ל G.A. תודה רבה!!! 🙂
קראתי, אהבתי, אני מסכים עם התיאור, אך נראה לי שהמציאות קצת יותר חמקמקה. לדעתי, הרבה חברות אינן מצליחות להגדיר תפקידים בצורה ברורה וזה כמובן מקשה על מציאת האדם המתאים. בארץ, נהוג במקומות רבים שאדם אחד עושה מספר תפקידים, בדרך כלל הוא או היא לא טובים ומוכשרים בכולם, וכאן מתחילה הבעיה. אני חושב שכדאי לחברות המגייסות עובדים להגדיר היטב את תחומי האחריות בתפקיד, עם גבולות מאוד ברורים, ובמקום לנסות למיין ולחפש את "האחד והיחיד" המתאים, לעשות תקופת ניסיון קצרה שבה יינתן סיכוי לכמה מועמדים להוכיח את התאמתם לחברה ולתפקיד.
ובנושא שירות – המסחר בארץ בנוי על בסיס איתן של חוסר אמון בין המוכר לקונה. הקונה נזהר שלא "ליפול בפח" ואילו המוכר הופך במהרה לשחוק משעות עבודה ארוכות וניסיונות חוזרים לרצות את הקונה החשדן. מעבר לכך, חסר לנו כאן בארץ הנימוס והכבוד הבסיסי אחד כלפי השני, והתוצאה היא חוויה לא טובה, גם לקונה וגם למוכר. ב"קורות החיים" של המוכרת שפגשת כנראה לא היה כתוב – אוהבת לתת שירות ללקוחות, מקפידה לתת שירות אדיב וסבלני, עונה תמיד בנימוס וכו', אלא פרטים אחרים שאינם קשורים ליכולותיה בתחום זה. השאלה היא – איך ניתן להדגיש בקו"ח תכונות חשובות המעידות על יכולתנו לבצע בהצלחה את התפקיד אליו אנו פונים?
מאמר מרענן.
בכלל, מחפשי עבודה לא נותנים שום קרדיט לארגון – אולי אין דרך יותר טובה לנבא?
האמת היא למעשה באמצע.
המאבחנת מסוגלת כן לאתר אנשים מוזרים, עם אישיות קיצונית.
רוב האנשים הם באמצע ולגביהם יכולת הניבוי שלה שואפת לאפס.
מה שהיא יכולה לנבא זה מי התכונן ספציפית לראיון כא והכין תשובות מתוקתקות לשאלות כמו:
ספר לי על קונפליקט שהיה לך במקום עבודתך הקודם
מה המגרעה שלך – לא פרפקציוניסט
איפה אתה רואה את עצמך בעוד שנתיים
וכו
לאנונימי- תזהה איזה תכונות וכישורים קריטיים לתפקיד, מה מתוכם מאפיינים אותך וכיצד זה תורגם במציאות במהלך הקריירה שלך- ואת זה תכתוב בקורות החיים…