זהו אמנם בלוג בנושא חיפוש עבודה, אבל מידי פעם אני אוהבת להעלות כאן פוסטים אורחים בנושאים הקשורים לעבודה עצמה, כי בסופו של דבר זוהי המטרה, לא? למצוא עבודה וגם להצליח בה….
זקוקים לשינוי בקריירה? מתלבטים אם זה הזמן לעזוב מקום עבודה? התחלתם לחפש והחיפוש תקוע? שולחים קורות חיים ולא מקבלים שום תגובה? מקבלים שוב ושוב תשובות שליליות לאחר ראיונות עבודה? זה בדיוק הזמן לתאם פגישת יעוץ!
לפרטים נוספים על פגישת היעוץ לחיפוש עבודה: כתיבת קו”ח, סימולציה של ראיון עבודה, שדרוג פרופיל לינקדאין, תכנון קריירה וכמובן גם לתיאום, צרו קשר:
054-7380310 | maya.bouhnik@gmail.com
– כתיבה, בדיקה ושדרוג קורות חיים
– התאמת קורות חיים למשרה ספציפית
– פניה נכונה למשרות הנכונות
– סימולציית הכנה לראיון עבודה אישיותי ממוקדת תפקיד
– תכנון נכון של קריירה
– מיתוג נכון ברשתות חברתיות
– חיפוש עבודה באמצעות לינקדאין
– טיפים להצלחה בראיונות עבודה
– טיפים וכלים להרחבת שיטות חיפוש העבודה
– אסטרטגיות חיפוש עבודה לבכירים
– עבודה יעילה יותר עם חברות השמה
– משא ומתן על חוזים והצעות שכר
6 תגובות. השאירו תגובה חדשה
אם הפנמנו את טיפ מספר 2, אזי מספר 3 ו־5‒7 הם ארבעה טיפים מיותרים וכבר לא מצחיקים.
והרי טיפ נוסף: על מנת שיהיה מקום ראוי לתשומת־לב חוזרת, כדאי להפחית את עומס הפרסומות ולהפעיל את מסנן תגובות הספאם בבלוג של גיל.
חזוס כריסטוס! – זה נשמע כמו מצגת מהגהינום…
מה מאכילים את החבר'ה האלה שם?
אני הייתי מוסיף טיפ נוסף: שימוש ביותר מידי טקסט במצגות.
זוהי אחת הטעויות הנפוצות ומלא נופלים בזה: אתה הופך את המצגת לשיעור ונותן לקהל לגיטימציה לעשות אימיילים…
הפוסט עצמו סביר למעט חזרות ויתירות של טיפים. העטיפה (האתר של הבלוגים) פוגמת בו – המון פרסומות שעבורי פוגמות במקצועיות הבלוג ורצינות האתר.
טיפ חשוב הוא גם לא לקרוא את הטקסט הכתוב אלא לדבר עליו. אני נוהג להניח לקהל לקרוא ולתת ערך מוסף לטקסט הכתוב.
אשמח לקבל בלוג על איך כן עושים מצגת בדגש על שמירה על זרימה הגיונית לאורך המצגת.
1.לחלק את המצגת לחמישה נושאים מקסימום. לכל נושא לא יותר משלושה תתי נושאים.
2.לנוע על הבמה. להסתכל לכל הצופים בעיניים.
3.לדבר בגובה העיניים. קחו בחשבון שחלק מהקהל לא מכיר את המונחים הטכניים בהם את משתמשים ביומיום ובוודאי לא את הקיצורים שלהם.
4. להיות ממוקד על תת הנושא והנושא המרכזי.
5. אם מדובר במוצר פיזי, הביאו איתכם הדגמות של מוצרים שונים.
6. אל תחשיכו את האולם.
7. אל תעבירו פרזנטציה לאחר ארוחת צהרים.
8. השתמשו בדמיון. תנו דוגמה לסיטואציה אמיתית המבליטה את הצורך של המוצר. אם הקהל כבר חווה אותה, המוצר הופך להיות רלוונטי ובוודאי הצורך להקשיב ולשאול.
תודה חן, מעולה!